Training “Teammanagement voor Poolse operationele managers in Nederland”.

Goed opgeleid personeel is een pijler die zorgt voor een uitstekende kwaliteit en optimalisatie van de aangeboden diensten. Het vergroten van de competentie en professionele ontwikkeling van werknemers zal de vooruitgang van elk bedrijf mogelijk maken. Deze training is een investering in efficiëntie, kwaliteit en continuïteit van het werkproces.

Het resultaat van de training

Na de training kunnen deelnemers:

  • communiceren op een directe, heldere en doelgerichte wijze
  • meer gevoel voor initiatief en verantwoordelijkheid ontwikkelen
  • problemen op de werkplek herkennen en oplossen

Het doel van de training is om het team effectief aan te sturen, de werkorganisatie te verbeteren en de communicatie met de werkgever en tussen werknemers te verbeteren.

De training is bedoeld voor Poolse operationele managers die het personeel aansturen. Bovenstaande training wordt aan organisaties op elk niveau aangeboden.

De training is interactief. Onderwerpen worden behandeld door middel van korte presentaties en discussies. De training is praktisch: “Learn by practise”. Praktische situaties worden geoefend door rollenspel en vervolgens wordt effectief groepsmanagement besproken.

Na het voltooien van de training ontvangt elke deelnemer een certificaat: “Teammanagement voor operationele managers”.

Cursusinformatie


Klantgegevens

*De voorwaarde voor het starten van de cursus is een minimale aanmelding van 8 deelnemers.

Trainingsprogramma

Assertieve gedragsvaardigheden oefenen.

  • Wat betekent leiderschap tonen en wat is leiderschap?
  • Is leider zijn aangeboren of aangeleerd?
  • Hoe vormen de leiders zich?
  • Leiderschapsstijl – test uw vaardigheden als leider

Vaardigheden

  • Communiceren
  • Motiveren
  • Organiseren
  • Controleren
  • Delegeren
  • Beslissingen nemen
  • Informatie verstrekken
  • Actief luisteren
  • Objectieve perceptie
  • Positieve stimuleren van medewerkers

Functioneren in een multiculturele organisatie.

  • De rol van de Poolse operations manager in de Nederlandse organisatie.
  • Relaties met de baas, collega’s en zakelijke partners.
  • Culturele verschillen in de organisatie tussen Nederland en Polen in de praktijk.

Data en locaties

VCA Talen biedt een geschikte locatie in Rijswijk of Nijmegen, waar de training plaatsvindt. Op de dag van de cursus worden koffie, thee, niet-alcoholische dranken en een uitgebreide lunch geserveerd. Voor groepen is het ook mogelijk om op aanvraag on-site training bij de klant te geven.

Aantal deelnemers: minimaal 6 maximaal 10 personen

Duur van de training: 2 dagen

Kosten

De prijs wordt vastgesteld na het bepalen van de trainingsvereisten en de grootte van de groep.

We houden echter rekening met veel factoren bij het organiseren van de cursus. Het trainingsprogramma wordt telkens aangepast aan de klant en de specifieke kenmerken van het werk dat door de deelnemers wordt uitgevoerd. Voor de training maken we een analyse met betrekking tot de werkplek, uitgeoefende functie en verrichte taken. We willen dat onze training zoveel mogelijk aansluit bij de werkomstandigheden van de deelnemers. “

Contact

Heeft u vragen over onze trainingen? We zullen ze graag beantwoorden!

(00) 31 24 37 30 654

Bel ons 

Maandag tot met Vrijdag van 9:00 tot 17:00

Neem contact met ons op

Meer vragen? Stuur ons een email.

Marzena Domańska

Trainingscoördinator